Воскресенье, 19.05.2024, 17:05
Приветствую Вас Гость

               

Меню сайта

Форма входа



Главная » 2011 » Январь » 18 » Льготы
11:48
Льготы
 Очередная мина от Кабмина в виде "Закону про гарантії держави щодо виконання рішень суду".

 
Правительство профессионалов и реформаторов решило пройтись по всем категориям льготников. Если проект примут как закон, то нормы социальных льгот будет определять Кабинет министров, а не Законы Украины. Как пример по милиции:

Розділ II
ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ

1. Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2012 року.

2. Визнати таким, що втратив чинність, Закон України "Про введення мораторію на примусову реалізацію майна” (Відомості Верховної Ради України, 2002 р., № 10, ст. 77; 2005 р., № 2, ст. 31).

3. Внести зміни до таких законодавчих актів України:

1) частину четверту статті 22 Закону України "Про міліцію” (Відомості Верховної Ради УРСР, 1991 р., № 4, ст. 20; Відомості Верховної Ради України, 1992 р., № 36, ст. 526; 2008 р., № 5—8, ст. 78; 2009 р., № 31, ст. 455) викласти в такій редакції:

"Працівникам міліції та членам їх сімей надається знижка по оплаті жилої площі, комунальні послуги, а також паливо в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.”; и т.д.

полная версия проекта

http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb_n/webproc4_1?id=&pf3511=39454

 В случае успешного принятия данного законопроекта, и вступления его в силу как закона с 01.01.2012 г. устанавливать социальные стандарты граждан Украины будет чиновник. Удобно и экономно, а самое главное, что любое желание Кабинета министров будет законным, и избавит родное государство от судебных исков неблагодарных граждан, развращенных халявой социализма. Только это изменение не совсем гладко согласуется с Конституцией:

Стаття 22. Права і свободи людини і  громадянина,  закріплені цією Конституцією, не є вичерпними. 

Конституційні права і свободи гарантуються і не  можуть  бути скасовані.
 

При прийнятті нових  законів  або  внесенні  змін  до  чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав  і свобод.

 Конституционный Суд Украины неоднократно рассматривал  проблемы, связанные с реализацией права на социальную защиту и недопустимостью  ограничения конституционного права граждан на достаточный жизненный уровень. В своих решениях  им отмечалось, что льготы,  компенсации,  гарантии, являются  видом  социальной  помощи  и необходимой составляющей конституционного права на  достаточный  жизненный уровень, потому  сужение  содержания  и  объема  этого  права  путем принятия новых законов или внесения изменений  к  действующим законам  за статьей 22 Конституции Украины не допускается (решение Конституционного  Суда Украины  от  6 июля  1999  года N 8-рп/99, от 20 марта 2002 года N 5-рп/2002  от  17 марта 2004 года N 7-рп/2004,  от 1 декабря 2004 года  N  20-рп/2004).
  Что касаемо силовиков:

  "Україна як соціальна держава взяла на себе зобов'язання щодо соціального захисту громадянина, забезпечення права кожного на достатній життєвий рівень для себе і своєї сім'ї тощо. Позбавлення членів сім'ї працівника міліції чи особового складу державної пожежної охорони права на житлово-комунальні пільги, якими вони користувались протягом усього періоду перебування останнього на службі в міліції чи державній пожежній охороні, у разі його звільнення за віком, через хворобу чи за вислугою років означало б не лише суттєве обмеження прав особи, звуження їх змісту та обсягу, а й дискримінацію непрацездатних, приниження людини, зневажання її честі й гідності, повагу до яких закріплено на конституційному рівні."

  "Необхідно зауважити, що Конституційний Суд України у мотивувальній частині Рішення у справі за конституційними поданнями Міністерства внутрішніх справ України і Міністерства фінансів України щодо офіційного тлумачення положень частини шостої статті 22 Закону України "Про міліцію” та частини сьомої статті 22 Закону України "Про пожежну безпеку” від 6 липня 1999 року № 8-рп/99 зазначив, що "служба в міліції, державній пожежній охороні передбачає ряд специфічних вимог, які дістали своє відображення у законодавстві. Норми, що регулюють суспільні відносини у цих сферах, враховують екстремальні умови праці, пов’язані з постійним ризиком для життя і здоров’я, жорсткі вимоги до дисципліни, професійної придатності, фахових, фізичних, вольових та інших якостей. Це повинно компенсуватись наявністю підвищених гарантій соціальної захищеності, тобто комплексу організаційно-правових та економічних заходів, спрямованих на забезпечення добробуту саме цієї категорії громадян як під час проходження служби, так і після її закінчення.
Частина п'ята статті 17 Конституції України покладає на державу обов'язки щодо соціального захисту не тільки таких громадян, а й членів їхніх сімей."
 
 "статті 17 Конституції України покладає на державу обов’язки щодо соціального захисту не тільки таких громадян, а й членів їхніх сімей”. Конституційний Суд України вважає, що ці положення поширюються і на службу в Збройних Силах України, Військово-Морських Силах України, в органах Служби безпеки України, прокуратури, охорони державного кордону України, податкової міліції, Управління державної охорони України, Державного департаменту України з питань виконання покарань тощо.
    Конституційний Суд України зазначає, що багато таких "пільг”, встановлених Законами України "Про міліцію”, "Про прокуратуру” тощо, є не пільгами, а гарантіями та іншими засобами забезпечення професійної діяльності окремих категорій громадян."

  "Визначений законами України відповідно до положень статті 17 Конституції України комплекс організаційно-правових та економічних заходів, спрямованих на забезпечення  соціального захисту військовослужбовців та працівників правоохоронних органів, зумовлений не їх непрацездатністю або відсутністю достатніх засобів для існування (стаття 46 Конституції України), а особливістю професійних обов’язків, пов’язаних з ризиком для життя та здоров’я, певним обмеженням конституційних прав і свобод, у тому числі права заробляти матеріальні блага для забезпечення  собі і своїй сім’ї рівня життя, вищого за прожитковий мінімум.
Тобто соціальні гарантії військовослужбовців та працівників правоохоронних органів випливають з  характеру покладених на них службових обов’язків у зв’язку з виконанням  ними державних функцій."
 
  Но и для всех категорий льготников данный законопроект может подлежать обжалованию в Конституционном Суде, так как в нем не прописана норма сохранения объема социальной льготы в случае принятия новых законодательных актов.


Просмотров: 502 | Добавил: shepmen | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Поиск

Статистика


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Календарь
«  Январь 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Статистика


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Copyright MyCorp © 2024
Сайт управляется системой uCoz